همشهری‌آنلاین: رئیس جمهور در جمع مردم استان خراسان رضوی گفت: قرار است با توافق صورت گرفته، شاهد انتقال آب از تاجیکستان به خراسان‌رضوی باشیم و به خدا اگر لازم باشد از دریای مازندران و خلیج فارس آب می‌کشیم که شما بدون آب نمانید.

محمود احمدی نژاد جمعه در ادامه سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی در شهرهای باخزر، خواف و رشتخوار اظهارات مهمی را مطرح کرد که مهمترین آنها در زیر آمده است:

  • اگر همه سلاطین عالم جمع شوند، نمی‌توانند جلوی اراده ملت ایران بایستند.
  • اگر صاحبان قدرت و ثروت جهان خدا را پرستش کنند، دیگر انبارهایشان را از بمب اتم، ‌بمب های شیمیایی و سلاح پر نمی‌کنند و دیگر به دنبال اشغال سرزمین‌های دیگران نیستند.
  • رسیدن به اصل آزادی، تعالی، عزت، زندگی شرافتمند، امنیت و آرامش، همه و همه در سایه عبودیت خداوند متعال حاصل می‌شود. هر چه عبادت خالص‌تر باشد و انسان متعالی‌تر، زندگی زیباتر خواهد بود.
  • از همین جا می‌‌خواهم از زبان شما مردم عزیز به قدرت‌های بی‌فرهنگ عالم نصیحت کنم که به عبودیت خداوند برگردید و این به نفع شما است. به راه ملت‌ها برگردید و بدانید اگر روزی ضرورت ایجاب کند، همین مردم و جوانان رشتخوار کافی هستند که شما را به خاک مذلت بنشانند.
  • طراحی‌های دشمنان در مقابل ملت ایران؛ این فشارها و طراحی‌ها برای این است که جلوی پیشرفت و ساختن ملت ایران را بگیرند. آن‌ها دوست ندارند ایران پیشرفت کند و آن‌ها می دانند که اگر ملت ایران کاری را بخواهند انجام دهد و اراده‌ کند، اگر همه سلاطین عالم نیز جمع شوند، نمی‌توانند جلوی اراده ملت ایران بایستند. آن‌ها می دانند که اگر ملت ایران به جایگاه شایسته خود برسند، دیگر حنای آن‌ها نزد ملت‌ها رنگی نخواهد داشت و اگر تمام شیاطین نیز جمع شوند که مانع در راه پیشرفت ایران ایجاد کنند، نمی‌توانند به هدف خود برسند.
  • اعلام شد که کشاورزان این منطقه دچار خشکسالی هستند، برای رفع خشکسالی، منابع جدید آب باید ایجاد کنیم و قرار است با توافق صورت گرفته، شاهد انتقال آب از تاجیکستان به خراسان‌رضوی باشیم و به خدا اگر لازم باشد از دریای مازندران و خلیج فارس آب می‌کشیم که شما بدون آب نمانید.
  • مشکلات کنونی جامعه بشری ناشی از حاکمیت غیرمتقین بر مراکز جهانی است. این افراد کسانی هستند که تقوای الهی و حقیقت انسانی خود را فراموش کرده‌اند و راه را برای تسلط شیطان بر عمل و اندیشه خود باز کرده‌اند.
  • امروز همه باید دست به دست هم بدهیم و با همدلی ایران عزیز را بسازیم.
  • مشکل آب کشاورزان باخزر را ان‌شاالله حل می‌کنیم حتی اگر لازم باشد از دریای مازندان آب به این منطقه بکشیم.
کد خبر 169947
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز